Linas modeval i höst!

Linas modeval i höst!
1)   Sweetface har en snyggare kollektion än någonsin, de blandar en kvinnlig look med mycket, mycket fashion. Jag blev speciellt kär i deras ljuslila satinklänning!
2)   Chloé väskor! Jag älskar dem allihopa och jag skulle ge allt för att en skulle platsa i min (något fulla) garderob!
3)   Jag blir glad av att se så mycket produkter, insamlingar och kampanger för bröstcancer. Det är mäktigt att folk när de vill kan vara så givmilda! Snart ska även jag shoppa loss på någon rolig produkt från rosabandet!
4)   Även fast själva doften och flaskan känns något passé så stannar den kvar på grun av sin goda, friska doft. Jag snackar om Donna Karan Be Delicious som värkligen håller lukten länge. Plus för det DK!
5)Ohh! Jag bara smälte när jag såg den här skinjackan från Mint&vintage. Så Kate Moss, så vintage new yorker!6)   Stlirena guldarmband från Nikki Geula. Vill ha på armen i höst, passar snyggt till allt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: