Lina provar krämer!


Idag så var det en lite annorlunda söndag. Vanligtvis så brukar söndag betyda att jag är helt slut efter lördagskvällen (.. eller natten) Men idag så är jag pigg (för att somna sådär halv två så är jag pigg) för imorn så är det Svenska-prov för mig sådet blir en pluggdag idag. Även fast det känns ganska hopplöst, som om jag inte kan något, så får jag väll fortsätta. Men, men nu tar jag en liten rast från läxorna!

Idag provade jag en ny lotion. hth - hjälper mot torr hud. Tyvär så är den här bilden på den oparfymerade och det va ju synd för det var blandannat den fräsha doften som jag gillade med den här. Den finns och köpa på apotket och heter balance och märket är hth. Bäst jag prövat på länge! Dessutom så kostar den bara 52,00 !

För ansiktet provade jag Niveas nya Aqua sensation, vi får se hur det går. Hoppas på det bästa, och att mitt ansikte inte blir heltrödfalmmigt. Reslutat skriver jag imorgon!
  

Postat av: Anna

snygga jeans, de påminer lite om true religon jeansen!

2006-10-31 @ 11:07:20
URL: http://annaannanna.blogg.se
Postat av: hanna

mennee..
hth balance säljs ju inte alls på apoteket,
det är därför du inte hittar bilden där. såklart.
kolla www.hthlotion.se istället vettja.

den är så himla bra! min klara favorit.
och förresten kan man hitta den på ica för bara 43 kr!! :)

2007-02-01 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: