Jeans

I höst hänger det mellan de låga eller de höga jeansen. Vad ska man välja? De trenigaste eller e snyggaste. För mig är det självklart, även fast de häga jenasen ligger etta på trenlistan så går snyggt faktiskt före mode - i alla fall i min värld. och faktiskt så gör de stora mräekrna som Roch nad republic väldigt mycket låga jeans och jag ser ständigt nya bilder på käniar i super heta lågisar.

De här superfina jeansen är från Denim of Virtue. De kostar ca 2000 kr och är väldigt Victoria Beckham style. Men jag gillar! 

Puss ♥

Postat av: sanna

står valet mellan ett par cheap monday eiffeltower och ett par vanliga lågt skurna, skulle iaf jag verkligen välja de lågt skurna. så mycket snyggare än eifeltower, men det kanske bara är jag som är fruktansvärt allergisk mot just den modellen. haha.

2006-10-22 @ 15:29:36
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: Linapinafina (dressningroom)

ja! men på modellerna kan de där eiffeltower va riktigt snygga ibland men liksom, jag skulle aldrig våga ha dem! Dessutom passar de som sagt BARA på modeller!

2006-10-22 @ 17:44:54
URL: http://linapinafina.blogg.se
Postat av: Sofia

Jeans får varken vara för låga eller för höga i midjan enligt min smak. jeansen på bilden är jättesnygga! Just nu är jag på jakt efter ett par ljusgråa, stuprörsjeans till ett bra pris. Kul att du kikade in på min blogg! Titta gärna in igen. Ha det bra!

2006-10-23 @ 09:06:15
URL: http://liteommig.blogg.se/
Postat av: Linapinafina

Snyggaste stuprörsjeansen just nu tror jag att du hittar på Benetton, ZARA eller topshop. Sedan såg jag ett par jättesnygga i h&m katalogen. Billiga också, men sen så vet man ju inte hur passformen är.

2006-10-23 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: