Halloween helg

Iceland

Igår kväll var det fest. Det va jättekul även fast några av mina gäster blev kanske lite för skrämda. men det va faktiskt inte helt planerat det heller, för mitt i natten kom någon och knackade på vår lilla stuga mitt ute i skogen och ryckte i handtaget. Läskigt. Sen körde vi anden i galset - det funkar verkligen! Det har vart fullt upp och fest hela helgen, jag är helt slut och förkyld! Eftersom det va en 3 måndar försenad födelsedagsfest (!) så fick jag prsenter :

♥ Av Nina: två ansiktsmasker, badgrejor (mini badbomber m.m) och en puma parfym!
♥ AV Lonja och Sofie: en halloween buket, pennor och ett block
♥ Elin: body scrub, body butter, lip balm och rosa bandet

Tack det va jättefint. Jag ♥ presenterna!

Snart bär det av till island, morn bitti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: