Festligt

Japp, och snart var det dags för halloween fest också. Inebär alltid en massa stress, problem och ångest över vad man ska klä ut sig till. Men jag älskar det ändå! Och jag vet faktiskt vad jag ska klä ut mig till i år :D Jag och Soffan ska nämligen skämma ut oss regält (när det ändå är dags ska man väll göra det ordentligt eller hur?) Vi ska nämligen klä ut oss till Cheerleaders. Så här eller något ska vår klädsel se ut:
- Låååånga lösögonfransar
- Vita kjolar
- Något linne (?)
- Vita pompoms

.. typ


Lash Lingerie Eyelash Extensions

Vi kommer se ut som riktiga äkta bimbos. Så kul. Så pinsamt!

För man måste ju faktiskt inte klä ut sig till något läskigt på halloween (för cheerleaders ä ju sådär lagom scary asså..) fast Soffan tyckte vi skulle va några spökcheearleader - tack men nej tack! jag nöjer mig med den klassiska varianten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: