Vinter-depp

Så sitter jag här framför datorn igen och skriver på bloggen. En gråmörk tisdagseftermiddag då man helst skulle vilja fly Svergie och vara på något härligt varmt ställe den här tiden vid året. Hawaii låter lockande. Eller kanske göra som en björn fall man inte har så mycket cash, sova hela vintern. Bara jag slipper allt regn. Inget inplanerat för helgen heller och det känns ju lite halvlagom kasst faktiskt. Och så ska jag träna också. Suck, det är sååå synd om mig.

Nej, nu får jag rycka upp mig. Den här veckan ska jag i alla fall unna mig:
♥ Ansiktsmask
♥ En modetidning
♥ Låna några ton nya böcker och isolera mig
♥ se på idolfinalen, som inte änns är kul
♥ sooooooooooooova!
Fyrishov
 
Nej, inte änns det kändes bättre...



Det här skulle defintivt få mig att må bättre. Jag är otroligt blek, det borde förbjudas enligt lag, då har jag i alla fall en andledning till att köpa för mamma ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: