Rosa julkänslor

Shit pommefritt, jag glömde att skriva något på bloggen igår - något som jag absolutly gör varje dag utan att änns fundera över det. Det är ju så kul =)

På något konstigt sätt känns det inte som fredag idag , alls. jag kan ju inbilda mig att jag inte förstår varför. Men det gör jag ju, träningen var instäld igår och jag hoppade över den i tisdags. Det börjar bli lite "soffliggar" varning över mig tror jag. Inte bra. Inte, inte bra...
Ikväll är det idol - som jag vanligtvis skippar men idag kanske det blir ett undantag fall jag slipper undan att följa med mamma och pappa på middag hos några kompisar. Nej tack, inte 3 dagar i rad!
Sen är det Hey baberiba - Som får mig att skratta lika mycket som Borat gör. Har du inte sätt den än? måste du se den!

Det börjar bli riktig julstämning också- överallt. Specielt hemma i mitt kök (eller inte mitt men..) för där bakas det pepparkakor som det vore på liv och död. Jag tror jag får säga till min mormor och min syster att nej, det kommer inte bli nån hungersnöd den här julen heller så de kan sluta att panik-baka pepparkakor. Kan det bero på stess?  hmm..

let it snow snowscape iconsparkly green christmas ornament iconsnowy hot chocolate christmas iconred ornament hanging from snow covered branch christmas iconsnowflake ice icon

Min önskelista blir bara länge och längre. Börjar entligen komma igång på rikigt. Sedan igår så har jag skrvit dit två nya saker: J.Lo parfymen Live Luxe och bio biljetter med mamma till "The Holiday" Tänkte att det inte kunda skada fall vi julmös lite med en film som vi båda vill se. Den verkar så sööt (=
Men jag börjar också oroa mig seriöst för min betyg, det är första gången nu i jul och jag önskar det var den sista också. Eller nej för då skulle det va slutbetygen och det skulle ju inte heller va så jätte kul =/   Det andra jag oroar mig för är julklappen jag ska få av Sofie, Nina och Elin - med tanke på vad de ska ge till Lonja kan man ju inte precis förvänta sig något inom begräppet "normalt".. Stackars Lonja asså..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: