Lördag/söndag


Varför? Varför blir det alltid så att jag sitter här på söndags förmiddagen helt bedövad av trötthet. Varje gång tänker jag - Inte nästa gång, då ska jag INTE vara uppe såhär sent. Men så nästa lördag igen så ligger jag och snackar med flickorna alldeles för länge. Gjort är gjort.

Igår så hann jag inte skriva eftersom min dag var fullbokad med roliga saker: Först hemmaspa med ansiktsmask, badbombe, peeling och kroppssmör. Efter det så var det bowling i Jakan, när det var klart så åkte jag för att köpa lite godis till kvällen med tjejorna (som jag sedan glömde, fan) I jakan var det smockfullt. Jo, Magnus Carlsson och Lillbabs där. Han är verkligen perfekt, och hon va verkligen söt också. Efter det i alla fall så var det middag hos några kompisar (faktiskt kul) vi åt tacos =) Klockan tio så åkte jag till Lonja och fortsatte min kväll där med ja, Lonja, Sofie och Elin. Plus en tv som stod i högvarv: Först The ring (som var minde läskig en parodin på den i Scary Movie 3) och sedan den mysiga filmen I hennes skor. Jag hade en väldigt trevlig lördag helt enkelt.

  <-- In her shoes systrarna har
                                                                              sina andledningar  att vara sura på varandra för..

<-- The ring bruden


Dessutom behöver jag en ny pjymas. H&M hade snygga, var nära på att köpa ett jättegulligt grårandigt nattlinne och en sån där grej man har för ögonen när man sover. Min förra är borta, den va bra =(
Jag önskar mig i julklapp i stället och spar slantarna.

Postat av: Diana

Tänk att jag har samma problem! Lixom hela söndagen går åt till att sova, äta godiset som blev över från igår, prata om gårdagen med vänner och kankse ta nån promenad! Men men, det hör till! Spara krafter till den kommande skolveckan!

2006-11-26 @ 13:33:23
URL: http://didiana.blogg.se
Postat av: Linapinafina

Japp, that's life ;D

2006-11-26 @ 15:17:04
URL: http://www.linapinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: