Jag gillar i November:

Jag gillar i November:

Den här månaden gillar jag specilt stickade varma kläder och varma skor – man kan va snygg utan att frysa helt enkelt!  

Ugg-liknande korta boots:
De här ser så otroligt varma och sköna ut samtidigt som de inte är den varnliga ugg-modellen. Kommer från French connetion och finns att köpa på asos.com. De blir dina för 1455 kr. 

Grå stickad kofta:
Den stickade koftan har varit ett basplagg i varje höstgarderob i många år. Men nu börjar den bli mer än så, ett trendplagg, något som går att ha över den lilla svarta på festen och något u kan gå till jobbet/skolan i. Den här hittar du på laredoute.se.  

Bronzglittrande rouge:
I höst ska du lägga fokusen på ansiktet. Trendigast blir du med ljusa läppar, sotade eller bara lite svarta ögon och rosiga kinder. Keep it natural och överdriv inte med någon av produkterna. Menigen är att se fräsh ut!  Det här supersnygga blushet kommer från Smashbox och kostar bara 160 kr. 

Svart lack:Håller i sig både på skor, skärp och väskor. Det här skärpet kommer från Fendi men det finns att köpa liknande på gina trcot (Tyvär har jag inte sätt något med lack..) Så på med leggins, stickad klänning och dra åt skärpet högt upp i midjan!     

Live Luxe:
J.Lo’s nya parfym luktar friskt och med appelsininslag. Passar perfekt och piggar upp i höstmörkret. Vill du pröva den utan att köpa? Spring till närmaste parfymbutik och fråga om prov på den! Precis som mig =) 

Puder:
Jag är i desperat behov av nyss puder, när jag va på island så gick det sönder och blev till en ända krosad kaka ( under flygresan) desutom är det gammalt som gatan.

Postat av: Anonym

men gud, tror du att du kan med modet eller? sugeeeer!!

2006-11-12 @ 22:30:08
Postat av: Linapinafina

synd att du tycker det men jag kan tyvär inte ta åt mig efetersom du är anonym :P

2006-11-13 @ 17:20:17
URL: http://linapinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: