Äntligen höst!

Äntligen höst!

Idag blev det en liten blandning av det här och mycket höstkänslor, så sprang jag runt i mina svarta cityshorts och strumpbyxor. Jag antar att jag får passa på innan snön kommer. Just nu sitter jag och smuttar på lite halvkalt vaniljkaffe som jag passade på att köpa när jag var på island. trevligt, trevligt. Komm just hem från gudstjänsten.

Borat va verkligen lika bra på bio som man väntade sig - helt sjukt galen och ja, den kanske är lite kränkade mot judar och i vissa fall mot kvinnor men allt är så oseriöst att  et går att skratta åt det lika lätt som om det vart vilken komedi som helst. Fast jag skrattade mycket mer än jag gjort under någon film på länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: