10 saker du (kanske) inte visste om mig:

Jag fick en utmaning. Skriv tion saker man inte vet om dig. Visst.

1) Jag är beronde av tidningar - Jag skannar igeom allt från Comoplitan till DN till inredningstidningar =)
2) Jag kan vara en riktig slöis - och kommer gärna på skäl för att slippa gå till träningarna (bara barmarksträningarna)
3) Mitt rum är väldigt städat ;D
4) När ingen annan ä hemma äter jag choklad xD
5) Jag har nästan skrivit två hela dagböcker!
6) Min dröm är att bli designer, men det vet typ alla.
7) Jag hatar Kiera Knightly eftersom hon får kyssa både Jack Sparrow och Will Turner i Pirats of the Carebian 2 . 8som jag inte änns kan stava?)
8) Jag tycker att Scissor Sisters är bra
9) Jag kan äta hur mycket bakelser och kakaor som helst - min mage har inget stopp för det xD
10) Jag går upp 20 minuter innan jag drar till skolan.
 

och en 11:te bara för att lixom.
11) Jag tycker att den här är kul xD dålig humor?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: