Today

Igår va jag i Luxenburg och tyskland. Jätte kul och lite shopping blev det oxå =) jag köpte:
--En rosa v-ringad collagetröja som va jätte mjuk och gosig med någon täxt mitt på.
--Kropssmör som luktade smaskig vaniljyoghurt. mm... sommardoft!
--Sushi_ det blev en riktigt delikat sushimeny med syrran! 

Jag sparar 400 tills sverige då ska jag köpa:
-- födelsedagspresent till syrran.
-- Bio med agnes och annie
-- Lite pengar till en tröja på h&m
--och så juicy tubes ska jag köpa på färjan =)

Vilken färg på juicy tubs?
Last call to purchase this item! Once it's sold out, it will no longer be available.
Grön eller bla skulle va häftigt men blir läpparna blå/gröan då =S
Last call to purchase this item! Once it's sold out, it will no longer be available.Last call to purchase this item! Once it's sold out, it will no longer be available.
få reda på l'oreals hetaste nyheter på: http://www.lorealparisusa.com/frames.asp#cosmetics/index.asp

Postat av: Ida

Nej läpparna blir varken blå lr gröna, de är genmskinliga. =)

2006-07-04 @ 14:02:36
URL: http://schaidid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: