That's new

Just nu är jag sugen på ett varmt bubbel bad men det är liksom för varmt för det. suck. Längtar till hösten. Aldrig skulle man tro att sommarbarnet Lina längtar till hösten. :P. Jag saknar spa kvällar med kompisar och halloween fester och mode. Gud! hur länge ska jag tjata om det? var på väg att köpa senaste ell idag men det blev inte av var för seg för att släpa mig till affären med morfar (skulle få skuts av honom) så nu ligger jag och segar med min härliga nya bok ( En shopaholics bekännelser) Snart blir det sex and the city och kanske lite oboy...      Nu lite mode:

Asymmetrical satin blouse large viewMary Jo wrap dress large view
Snyggare blir du inte än i Marc jacobs satinblus eller i Diane von furstenbergs varition av höstens warp i svart :) Båda hittar du på dena Fashionabla hemsida  ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: