crazy?

rean började idag. wii!
Jag köpte några fina saker men ska vänta tills det blir 50% och 70% på vissa saker. jag köpte:
- En assnygg kamomönstrad väska med en strass krona på.
- En snygg rutig tröja (golfrutor).
- Duschkräm till mamma (nått fint märke som tydligen är jättedyrt i sverige)
- shampoo till brorsan (han har gjort illa sig och behövde lite tröst..)

Avslutade shoppingruna med en smaskig tonfiskmacka och en icetee :) ute på en gräsmatta mitt i waterloo. Härligt!

Missöde: jag skulle hålla emmas drick (som va typ morot, äpple och nått annat) emma råkade putta till mig och jag skvimpade ut den mitt utanför affären cellio (killaffär). pinsampt, det såg ut som någon spytt över helav trotaren!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: