Stockholm och Stockholm

Igår så blev det som jag planerat - iväg till stockholm med några av flicksen. Vi hade det jättemysigt och vi fick till och med åka tåg gratis. Soft. Vi sprang runt i affärer, stod i köer och åt på ett smockfullt Mc Donald's (mindre trevligt) Mina inköp blev ett par svarta pjucks, svarta strumpbyxor, en svart tröj-klänning och en rutig halsduk. Jag är mycket nöjd. Oj, jag får inte glöma att säga att jag mötte Johanna inne på Gina (vart annars?) ;D

På kvällen så kom Elin och Lonja över och vi såg på Victoria's secret showen. Och ja, det var the fashion show of the year. Stackars er som missade den..

Idag så väckte mamma mig runt nio och snart var jag på väg till stan igen - fast med farmor, farfar och lillasyrran. Jag fick ett par jeans och valde resturang - så klart blev det Sushi & wook. Sen köpte vi naturgodis och åkte hem och snart ska jag till sara och sova där :D

Ciao ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: