Stängt för skidresa

Igår funkade det inte att logga in på bloggen och göra inlägg. Jag övervägde att slänga ut datorn genom fönstret men tänkte att det kanske funkar idag i stället så jag lät bli.

Snart bär det av till fjällen =) hela helgen faktiskt ska vi va där. Funäs Dalen here I come!
Tyvär betyder det inget bloggande för änns på måndag, men ni överlever nog. Kolla min länkar i stället. De är jättefina bloggar det med =)

Solklart kommer jag göra det hela till ett fashionreport, jag kommer raportera om vad som är hetaste skidmodet i backarna! vad jag vet än så länge så är det ATOMIC på skidor och pjäxorn ska vara ljusblå, grå eller vita med snöstjärnor och ludd upptill. Det tycker i alla fall Salomon och ATOMIC. Finns på intersport. Jättefina ;-)

Postat av: elin -

Hej. Hörde att du kunde fixa fina headers. Kan man få hjälp med det? Kram

2006-12-08 @ 19:07:23
URL: http://everyweek.webblogg.se
Postat av: Linapinafina

Maila mig så kan vi snacka om det =)

2006-12-11 @ 16:57:33
URL: http://www.linapinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: