Mina nyårslöften

1. Skriva upp alla mina kompisars nummer - ja, det kan ju faktiskt bli lite tröttsamt för dem att alltid behöva ringa upp mig. Och sen så är det ju trevligt fall jag slagit av mobilen och jag är hos nån att inte mamma behöver söka igen hela sverige för att hitta mig.
2. Ladda min iPod full med bra låtar
3. Sluta att slänga saker omkring mig - Det skulle va ganska skönt att inte ha meterhöga högar på skrivbordet och kläder överallt. Ja, okej, det är väldigt städat i mitt rum men det är bara som det ser ut på utsidan. Öppnar du en låda finns det en risk att bli attakerad av gammla pennskrin och läppglans.
4.Städa min garderob - då blir det lättare att se vad jag behöver och då kanske det skulle kunna bli möjligt att lösa problemet "en hel garderob med kläder men inget att ha på sig"
5. Skriva bokrecentioner på allt jag läser + att lära mig stava ordet.
6. Gå på bio med kompisarna så jag inte blir helt efter i filmvärlden.
7. Höra på Djävulen bär Prada som ljudbok.
8. Få slut på dessa ständiga bad hairdays - fråga mig inte hur, det är fortfarande en gåta!
9.Läsa nyheterna varje dag!!!!
10. Ha tid för att se på Sex and The city (och Gilmore girls och o.c och..) och sitta och käka chips i min säng.
11. Alltid tvätta bort sminket - vilket jag gör när jag sover hemma men ofta glömer (eller skiter i..) när jag sover hos nån av mina kompisar

th_halloween-pismo022.jpg    

Hmm.. väntar och ser fall jag kommer på några fler..

Dagens citat: Sparande är en väldigt god sak. Särskilt när ens föräldrar gjort det åt en.
 // Winstone Churchill

Postat av: Johanna

Ditt rum är det mest välstädade jag någonsin har sett Lina. Och jag har faktiskt varit inne och rotat i din garderob och det var nemos problemos att hitta snygga saker. Löfte tre och fyra klarar du även om det inte står som nyårslöfte!

Lycka till! :)

2006-12-31 @ 11:20:13
URL: http://johaaannna.blogg.se
Postat av: Linapinafina

^^ tackar men när jag inte har någon kompis hemma ser det tyvär inte riktigt ut som ni tror....

2006-12-31 @ 12:57:36
URL: http://www.linapinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: