Mina favoriter i December

Mina favoriter i December

Shorts med rosett!
Så söt och fina, något opraktiska och svåra att matcha men det spelar ingen roll -
vill ha anyway! De här är från Topshop. De har mycket snyggt där nu, kanske något att önska sig?

Grå kofta!
En skön grå grej som man bara kan slänga på sig de där mornar när man verkligen inte orkar tänka på vad man ska ha på sig, så skadar det ju förstås inte fall den är från Miu Miu - priset däremot är inte lika lyckobringande... ( 3362 kr)

Platåpumps!
Svart som natten och högt som skyarna. nej, det här är inget jag kommer svassa runt i vinter. Kanske om sådär 5 år? Inte vet jag men de här Choo är nästan så man blir sugen... 295,00 £

Sorbe lips!
Jag har alltid, så länge jag kan minnas, alltid valt sorbe (nåja, nästan) i glasbarerna. Nu kommer det även läppglans, krämer och the shit från MOR. Någon lyckligt lottad som vågar internet shoppa på accessoara? Inte jag (190 kr)

Lush glitter-badbomber!
Glitter när det är jul är ett måste. Kanske vill man inte se ut som ett vandrande julpynt men lite skadar inte ibland. Precis lagom är det på den här Christmas cocktail grejan som blir din för i runda svängar 75 kr.

Give me Vouge and nobody gets hurt!
Känner för att ta in lite fashion från Vouge nu - Det är ja faktiskt tidernas tidning ( sägs det?) Måste köpa en någon dag denna månad...

Postat av: tessi

shortsen var skitfina!

2006-12-05 @ 21:41:04
URL: http://teeres.blogg.se
Postat av: Liina

Väldigt nice blogg du har=) Fortsätt så tjejen.. Btw du har ett vääldigt fint namn`:)

2006-12-06 @ 12:50:00
URL: http://linakrig.blogg.se
Postat av: Anonym

PAX FÖR SHORTSEN! ;)
Btw, hur mycket kostar dom? :D

ses imorgon! :)

2006-12-10 @ 20:13:00
URL: http://johaaannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: