Jag tackar och bockar för min lotion från Emma <3

Jag sitter här och läser min bibel - Glamour. Efter det ska jag plöja igenom VR. Trevligt. Imorn så ska vi spela upp vårt julspel. Pinsamt, jag ska vara en herde. Föstår inte hur jag kan passa som värsta utliggaren. Tydligen gör jag det. Tydligen.  

Dagens nya:  Jag var och julhandla ¨så jag har införskaffat lite julklappar nu - jag kan inte avslöja vad det är för personerna kanske läser det här men jag fixade julklappar till Mamma, Gustav, Emma och Pappa. Nu är jag halft ruinerad och väntar på månadgspengen (som halva går åt att betala till Emma och Pappa eftersom jag har en ovana att låna pengar av mina familjemedlemar, en annan ovana är att inte lämna tillbaka dem..)   Av min söta syster så fick jag i alla fall en så där dova brun-utan-sol lotion (inte i julklapp utan bara för att jag är så bra)!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: