Frisyrbyte?

Jag funderar faktiskt på att spara ut till lite längre hår. Det skulle vara första gången. Men i så fall får jag börja ta lite bättre hand om min kaluffs, det har varit dåligt med borstning den här veckan...

 Här är en tjej som ser riktigt snygg ut i långt blont hår!


Postat av: Ninaa =)

Haha, Lina

2006-12-31 @ 21:19:24
Postat av: Ninaa =)

Ooj! Det försvann! HAHAHA, jag hade typ skrivit jätte mycket, men jag hade gjort sånna där hjärtan? hmm...men iallafall ! Det var hur trevligt som helst att snacka med dig ;) Hahah, värsta skratt-fnattet jag fick ...!? Men du, kom ihåg att lägga till mig i det där " årets blabla "..

Ha det bra (L)

Puss,

Nina =)

2006-12-31 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: