Dan efter dan efter dopparedan*

Förmiddag idag har jag sovit bort hela. Jag vaknade klockan 12. Sen så åt jag frukost på sängen och såg på Sex & The City. Efter det så ägnade jag unefär en timme åt att tvätta sminkborstar, städa min sminkväska och slänga gammla sminkgrejor, diska foundation lock och liknande. Man behöver göra sånt ibland. Mitt ips är att tvätta sina sminkborstar en gång i veckan ( jag tvättar dem med shampoo och balsam så de blir extra lena)

Imorn ska jag och Lonja in till huvudstaden. Hoppas jag käkar en såndär stor muffin. Mmm..
Snart bär det av till farmor och farfar♥


Postat av: Tess

Du får berätta vad du köpte sen

2006-12-27 @ 16:39:55
URL: http://modemonster.blogg.se
Postat av: Linda

Ett annat bra tips är att tvätta dom med forever living produkts aloe vera-tvål! :) Borstarna mål bäst och blir minst bakterie-fyllda då.

2006-12-30 @ 17:39:12
URL: http://dolceseventeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: