Baskläder från frankrike

När jag läste hotspot och såg Petit Bateau så kom jag att tänka på att jag fullständigt vägrade sätta på mig deras kläder för några år sedan. Mamma tyckte ju dom va jättebra - basplagg tycker väll alla mammor om. Nu helt plötsligt så är de super trendiga och lite av ett måste i alla modemedvetnas garderob. Tack och lovar ha jag i alla fall kvar några mjuka (vissligen polarn och pyret randiga..) piratbyxor.  


Postat av: Mikaela

Svar: båda kanske.. tycker bilden där uppe ser lite konstig ut. Men kan ge några ord så kan du fixa på nåt sätt du tycker är snyggt?
(guld, svart, rosa, my chemical romance, musik) Hm.. nåt sånt :D

2006-12-05 @ 16:08:52
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: