mode guid

mode guid

Entligen har Elle.se uppdaterat sin hemsida. jag behöver höst insperation och är trött på flashiga catwalks bilder med pasteller. tack men nej tack! Dessutom visar de bilder från stockholms modeväcka. Fräsch, även fast jag redan såg de här för tja, dirkt närd e kom ut eller nåt.


Men nog om Elle här ger jag er Linas modespecial. Wooho!

Hängslen, ellos 99:-

Skorta, ellos 199:-

Väska, Jimmy Choo ca 6700 kr
Sko, Mui Mui ca 2400 kr
Jeans eiffel tower, Cheap monday 400 kr

Måsten!

1)Borste från lee stafford finns att köpa på etos för runt en hundring!

2) en pincett är ett måste, att den är gullig och färggrann är såklart ett plus!

3) Burberry London luktar gott, gott gott och ännum mera gott. jag är en galning i burberry parfymer i största almänhet för att de alltid luktar så sött, friskt och aldrig starkt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: