Då har man spenderat trettontusen kronor

Skrivet den 2009-06-22 @ 20:59:55

Ja det är vad jag har gjort idag. Det nämligen såhär att jag har en egen häst och jag har köpt en ny sadel till honom och den kostade en del men det är sånt man får räkna med när man har häst. Men det var inte jag som betalade utan mina föräldrar såklart så nu kan jag inte förvänta mig så mycket mer från dem. Men det var det värt eftersom det var nödvändigt för att jag ska kunna utvecklas eftersom jag tävlar mycket. Så det luktar alltså läder i mitt rum just nu och det luktar gott tycker jag.

 


Kommentarer

Postat av: Sara Haga

Min första stora häst, min gamla kärlek. Kul att se att han e så fin!!



Mvh Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback