En dag på sjön

Skrivet den 2009-07-15 @ 23:34:37

Hej hej, jag har inte skrivit på ett tag nu eftersom jag inte gjorde någonting igår och i förrgår hann jag inte. Men idag var jag ute med familjen på vår båt vilket var ett tag sen så det var skönt att äntligen få åka ut på vattnet. Vi åt pastasallad och vi solade och badade. Jag hade med mig min iPod så efter att jag hade badat så var jag ganska trött så jag lyssnade på lite bra musik (Lily Allen bl a) och såg på American Pie The naked mile (den film i min iPod som är av bäst kvalité). Nu tänker jag dricka ett stort glas med iskallt vatten och titta på Dexter.


Mina sandaler.


Det är på bryggan man ska hänga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback