Bloggmöte på Neko

Skrivet den 2009-07-04 @ 21:04:10

Har nu kommit hem från Stockholm. Jag och Maja tog tåget in till stan tillsammans. När vi kom fram var vi där innan de andra så vi gick in på Åhléns medan vi väntade eftersom det var den enda affär som var öppen. Efter att ha gått runt och luktat på parfym ett tag och tittat på smink och smycken så mötte vi Lina, Nina och Emma i Gallerian och vi gick till Neko. Jag beställde en stor sushi men jag var så jäkla hungrig så jag åt lite av Linas mat också ;). Samtidigt diskuterade vi bloggen och hur vi skulle kunna förbättra den. När vi var klara var det meningen att vi skulle ta en lugn prommenad tillbaka till stationen men istället blev det i lite snabbare takt med rush på slutet för att hinna med tåget, känns det igen? Ja det är ju inte första gången man får kuta till tåget ;).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback